Keresés ebben a blogban

2016. február 6., szombat

Szőcs Henriette Édes hazugságok – Slatke laži



Képtalálat a következőre: „szőcs henriette”

Szőcs Henriette Győr 1973. –


Édes hazugságok

at mondj nekem, édes, kis hazugságokat, éneklik régi, kedvenc slágeremben.

Gyönyörű vagy! Nekem nem csak egy hétre kellesz, hanem egész életemre. Ha te nem gondolod komolyan ezt a kapcsolatot, el se kezdjük! Elváltam már rég. Novemberre biztosan meglesz a válóper, és márciusban nálad leszek. Nem kapok vízumot? Nem baj, megoldom. Szeretnék tőled egy kisbabát, mert vele együtt leszünk igazi család, összeköt bennünket, meg a gyerekeinket is. Elviszlek Rumi sírjához. Hozzád költözöm, biztosan találok ott munkát. Szívem, ne aggódj, lerendezem én azt a büdös kurvát! Csak kétszer dugtam meg, de nem volt jó. Nem az esetem. Dehogy szeretem, téged szeretlek. Már befejeztem volna, de sírt a telefonban. Este skypolunk. Dehogy, nem Konyában feküdtem le vele, ott nem lehet aludni, nincs szálloda. Ezentúl a gyerekeimnek szeretnék élni, csak velük akarok foglalkozni. Nem szeretlek se téged, se őt. Te akartál velem találkozni, nem? Majd öt nap múlva megbeszéljük, és remélem, helyre hozzuk a dolgokat. A reptéren várok rád hétfőn este, biztosan ott leszek, édes, ugye te is eljössz? Holnap hívlak, mert ma este meccs lesz. Ja, igen, a BL döntő kedden volt nem hétfőn. Félek megkérdezni újból: hozzám jössz? Fordítasd le a papírokat az esküvőhöz! Nem vehetlek el, a házasság nem nekem való, meg ugye, itt vannak a gyerekek, összeházasodom az anyjukkal megint, csak papíron. Nem bírok lemondani rólad. Majd hívlak. Miről beszélsz? Dolgozom, nem alszom együtt vele, én egy olcsóbb szállodába megyek, nem kell nekem négy csillag. Szép napot, édes, szeretlek. Megbeszéltük, hogy nem vagyunk együtt, mindegyikünk azt csinál, amit akar. Nem számít, hogy néz ki, csak nő legyen. Egyikkel sem olyan jó, mint veled, soha nem is lesz, de ott vannak és kész. Ilyen vagyok, sajnálom, nem tudok megváltozni. Bármikor számíthatsz rám, nem vagyok szemét ember, segítek, ha kell.

Szeretem a hazugságokat, csak azt nem, amikor rájövök. Hiba volt felmelegíteni a fagyasztott patkányt.
Slatke laži

Pa reci mi, slatke, sitne laži, pevaju u starom, meni omiljenom šlageru.

Krasna si! Ne trebaš mi  za nedelju dana, nego za čitav život. Ako tu vezu ne uzimaš ozbiljno, nemojmo ni započeti! Odavno sam se rastao. Do novembra zasigurno će biti rešen i razvod braka, te u martu sam kod tebe. Neću dobiti vizu? Ništa za to, rešiću. Voleo bi od tebe bebu, jer zajedno s njim ćemo biti prava porodica, spojiće nas a i našu decu. Odvesću te do groba Rumia. Preseliću kod tebe, naćiću tamo posao. Srce moje ne brini, srediću ja onu smrdljivu drocu! Samo dva puta sam nju kresnuo, ali nije bilo prijatno. Nije moj slučaj. Ma kakvi, ne volim nju, tebe volim. Već bi završio ali je plakala preko telefona. Uveče čujemo se preko skajpa. Ma ne, s njom nisam u Konji legao, tamo ne možeš spavati, nema hotela. Od sada samo za moju decu živim, samo s njima hoću baviti se. Ne volim ni tebe, ni nju. Ti si htela sa mnom susresti se, zar ne? Dogovor sledi za pet dana i nadam se, biće sve sređeno. U podeljak uveče čekam te na aerodromu, biću sigurno tamo, slatka moja, i ti ćeš doći, zar ne? Zvaću te sutra jer danas je utakmica. Pa da, finale KN je u utorak bio a ne u ponedeljak. Bojim se ponovo pitati: hoćeš li doći kod mene? Daj prevesti papire za venčanje. Ne mogu se venčati, brak nije za mene, a povrh toga tu su i deca, venčaću ponovo s njihovom majkom, samo na papiru. Tebe se ne mogu odreći. Zvaću te. O čemu pričaš? Radim, ne spavam s njom, ja u jeftiniji konak idem, četiri zvezdice mi ne trebaju. Prijatan dan ti želim, slatka moja, volim te. Dogovorili smo se da nismo zajedno, svako radi šta god zaželi. Nije bitno, kako izgleda, samo neka žena bude. Ni s jednom nije tako prijatno kao s tobom, nikad ni neće biti, ali tamo su i gotovo. Takav sam, žao mi je, ne mogu se menjati. U bilo koje doba možeš na mene računati, nisam smeće od čoveka, pomoćiću, ako treba.

Volim laži, samo to ne, kad mi sine. Smrznutog štakora zagrejati bila je greška.

Prevod: Fehér Illés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése