Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 21., vasárnap

Tatjana Debeljački Ritual samoće – Magányos szertartás - Ritual of loneliness


Képtalálat a következőre: „tatjana debeljacki”
Tatjana Debeljački Užice 23. april 1967. –


Ritual samoće

Utorak 18,30
Skuvala sam kafu.
Sipala piće.
Odsekla parče torte,
(ili sve to zajedno).
Crne kožne rukavice,
Zagrejana peć.
Mazila se do zanosa,
Pobedila još jednu
decembarsku noć...

Magányos szertartás

Kedd 18:30
Kávét főztem.
Italt töltöttem.
Levágtam egy tortaszeletet,
(vagy mindezt együtt).
Fekete bőrkesztyű,
Meleg kandalló.
A lelkesedésig kenekedtem,
Legyőztem még egy
decemberi estét...

Fordította: Fehér Illés
Izvor: autor

Ritual samoće

Utorak 18,30
Skuvala sam kafu.
Sipala piće.
Odsekla parče torte,
(ili sve to zajedno).
Crne kožne rukavice,
Zagrejana peć.
Mazila se do zanosa,
Pobedila još jednu
decembarsku noć...

Ritual of loneliness 

Tuesday 18:30
I made coffee.
Poured drinks.
Cut a piece of cake,
(maybe all of that together)
Black leather gloves, warm stove.
Caressed up to trance,
Defeated yet another
December night...

Translated by Tatjana Debeljački
Izvor: http://www.magyarulbabelben.net/works/sr/Debelja%C4%8Dki%2C_Tatjana-1967/RITUAL_SAMO%C4%86E/hu/62341-Mag%C3%A1nyos_szertart%C3%A1s?translationLang=all

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése