Keresés ebben a blogban

2017. augusztus 9., szerda

Lennert Móger Tímea A múlt után – Iza prošlog


Lennert Móger Tímea Zombor, 1981. május 20. –


A múlt után

Valakié lettem,
árnyék alattam, fölöttem,
mellettem:
senki,
karomba venni az időt,
hátha elringat…
Kéklik az este,
a szivárvány teste
nem színes,
nem szürke:
sötét…
Elszédült szívem:
giccs,
formálj belőlem valamit…
Túl vagyunk rajta:
ágyasok harca
egymásban ér véget,
a múlt után félúton nyomodba szegődtem,
szelek mártírja:
Test,
fázom s féltem
a tüzet.
Iza prošlog

Postala sam nečija,
ispod, iznad, pored mene
senka je:
niko,
vreme zagrliti,
možda će me uspavati...
Nazire se veče,
telo duge
nije šarolik,
nije siv:
taman je...
Moje zaneseno srce:
kič,
nešto od mene napravi...
Iza nas je:
borba milosnika
u zajedništvu se završava,
na pola puta iza prošlog za tobom krenula,
martirka vetrova:
Telo,
zima mi je i strepim
zbog vatre.

Prevod: Fehér Illés
Forrás: http://timea-versei.doroszlo.net/html/2004.htm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése