Keresés ebben a blogban

2017. november 7., kedd

Vaskó Ági Bújj meg bennem... – Sakrij se u meni...


Vaskó Ági Maglód 1953. június 12. –

Bújj meg bennem...

bújj meg bennem...
bújj meg mélyen...
hadd öleljen szenvedélyem
hadd daloljon testünk vágya
szűnjön fájó némasága
bújj meg bennem...
bújj meg mélyen...
hadd ölelje fényed-fényem
hadd veszejtse csillagparázs
lelkünk tiszta öntudatát
hadd váljon az álom létté
angyalszárnyú öleléssé
bújj meg bennem...
bújj meg mélyen...
légy nyaram a fagyos télben
Sakrij se u meni...

sakrij se u meni...
sakrij se u mojoj dubini...
neka te moja strast šašolji
neka pohota naših tela davori
neka njen nemušt bol prestane
sakrij se u meni...
sakrij se u mojoj dubini...
neka tvoj moj sjaj šašolji
neka svest naših duša
u žaru zvezda nestane
neka se san u stvarnost
u anđeoski zagrljaj pretvori
sakrij se u meni...
sakrij se u mojoj dubini...
ushit leta budi i u cičoj zimi

Prevod: Fehér Illés
Forrás: http://blog.xfree.hu/myblog.tvn?SID=&kat=3237&n=horvathzsoka&blog_kategoria=Vask%F3%20%C1gi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése